Pc Hulp Noord staat in de eerste plaats voor kwaliteit en klantvriendelijkheid.
Als u contact met ons opneemt reageren wij altijd dezelfde of de volgende werkdag.
Algemene voorwaarden
Om kwaliteit en integriteit te garanderen maken wij gebruik van de algemene voorwaarden van ICT Office. Dit is een overkoepelende belangenorganisatie op het gebied van ICT. Deze voorwaarden zijn door professionals opgesteld en bij de kamer van koophandel gedeponeerd.
Afspraak maken
U kunt een afspraak maken per telefoon, email of via het afspraak formulier op de website. Hierop bellen of mailen wij u terug om de afspraak in te plannen alvast een beter beeld te krijgen van het probleem.
In onze werkplaats
Afgave van de pcAls u de computer aflevert of als wij de computer meenemen naar onze werkplaats ondertekenen wij samen met u een formulier met bevestiging van afgave en het probleem. Hiervan krijgt u een kopie mee.
Windows en driver cds / bestanden meegeven met computerVoor het repareren van de windows op uw computer hebben wij soms de windows cd of serienummer nodig, en uiteraard als windows opnieuw geinstalleerd moet worden.
Zorg dus dat u een windows of mac osx cd,een geldig windows serie nummer meegeeft met de computer Bij de meeste nieuwe laptops zit echter geen cd maar zit het windows installatie gedeelte al op de computer waar wij ook mee kunnen werken.
Onderzoek en verhelpen probleemEerst onderzoeken wij wat het probleem is. Na het onderzoek laten wij u weten hoeveel het oplossen van het probleem gaat kosten. Wij gaan hier pas mee aan de slag nadat u akkoord bent gegaan met de prijs.
U zult dus niet voor verassingen komen te staan.
Als wij computers reparareren in onze werkplaats doen wij dit altijd in een schone ruimte en wordt er gebruik gemaakt van anti-statische armbanden als de computer open gemaakt moet worden.
Teruggave van de pcAls wij het probleem verholpen hebben en wij de computer weer aan u overhandigen ondertekenen wij samen met u het teruggave formulier, waarvan wij zelf een houden en u de kopie mee krijgt.
Betaling
Contant
De betaling na het verhelpen van een probleem in onze werkplaats gebeurt altijd contant. Binnenkort kunt u ook bij ons pinnen.
Op locatie (thuis)
Probleem identificeren en oplossenBij u op locatie gaat de pc monteur eerst het probleem identificeren op basis van wat u ons heeft verteld. Vaak is het probleem snel opgelost als duidelijk is wat het probleem veroorzaakt. Als dat niet zo is is geven wij aan hoeveel tijd het in beslag gaat nemen.
Als de oplossing veel tijd in beslag neemt bijvoorbeeld wachten op installaties,virus scans of health scans kan het zijn dat wij de computer meenemen naar onze werkplaats.
Als het probleem op de werkplaats opgelost gaat worden Maken wij een computer afgave formulier op die door Pc Hulp Noord en de klant ondertekend wordt. Ook geven wij indien mogelijk een prijs en tijds opgave voor de reparatie die volgt.
AfrondingAls het probleem naar ons inziens verholpen is vragen wij altijd om uw bevestiging. Als u bevestigd heeft maken wij in tweevoud een afhandel formulier op die ondertekend wordt door Pc Hulp Noord en de klant.
BetalingAls betaling op locatie hebben wij het liefst contant, zorg er dus voor dat u voldoende geld in huis heeft.
maar aangezien dit niet altijd mogelijk is kunt u ook ter plekke met paypal of internet bankieren overmaken en ons hier bevestiging van laten zien.
Met uitzondering werken wij met latere betaling via een factuur.
Op Locatie (kantoor)
Hier geldt dezelfde werkwijze als bij u thuis op locatie maar dan met toevoeging dat betaling op rekening altijd mogelijk is.